1994. júliusában Gál Zoltán házelnök panaszirodát hozott létre, amelynek feladata az volt, hogy kezelje, megválaszolja és az illetékes helyekre továbbítsa az állampolgároktól érkező évi mintegy 5 ezer panaszt, reklamációt.
Az Országház 11-es kapujánál lévő fogadóhelyiségben jogászok és államigazgatási szakemberek várták az állampolgárokat.
Havas Aladár, a panasziroda vezetője az MTI-nek elmondta: a népfelség kérését teljesítették, amikor megnyitották az új intézményt, ahol annyian jelentkeztek személyesen és telefonon, hogy a hétfői és szerdai fogadónap kevésnek bizonyult. A hozzájuk fordulók többsége közérdekű problémákat vetett fel.
Az MTI hírarchívum és az Arcanum Digitális Tudománytár alapján
Gál Zoltán, az Országgyűlés elnöke (középen) tanulmányozza a petíciót, amelyet a gazdák küldöttsége adott át neki az Országházban 1997. március 11-én.
Forrás: Országgyűlési Múzeum, Fotóarchívum
A 30 éve történt sorozat korábbi cikkei itt érhetők el.