Tartalom Előző Következő

SZILI SÁNDOR (MSZP): Megmondom őszintén, hogy nehéz helyzetben vagyok, mert csak fenntartással tudom elfogadni a Miniszter Úrnak a válaszát, annál is inkább, mert teljes mértékig nem nyugtatott meg. Mert én úgy érzem, hogy a felvetett kérdésekre egész konkrétan nem válaszolt. Az aggályaimat nem is annyira talán a válaszadás, hanem a napokban megjelent különböző dokumentumok, illetve a kezembe került különböző dokumentumok adják, és a hivatkozott Autóséletnek az a száma, amelyben még mindig a két nyomvonalterv szerepel. Azt hiszem, ez egy héttel ezelőtti újság, amelyben egyértelműen még válaszra vár, hogy melyik nyomvonalat fogják továbbépíteni. Eszerint a belső nyomvonal egyértelműen azon haladna végig, amit én jeleztem, s amely - a Miniszter Úr is elismerte, hogy - azóta komoly beépítésre került; de talán túl a beépítésen, elég komoly természetromboló hatása is lenne. Zöldövezeteken kellene keresztülvezetni, s úgy hiszem, hogy Budapestnek elég kevés ma már a zöldövezete; tehát főleg a környezetvédelem szempontjából vannak aggályaim. Másik aggályom pedig az a dokumentum, ami a napokban került a kezembe, amelyet egy szolgáltató, szervező és tanácsadó kft. készített a fővárosi tanács megrendelésére. Ez május 22-i dátummal készült el. Azt tartalmazza, hogy a fővárosi tanács másfél millió forintért megbízta ezt a kft.-t, hogy végezzen egy olyan tervezetet, amely alapján a lakossággal el lehet fogadtatni az autópályát. Ezek azok az aggályok, amelyek engem arra vezetnek, hogy teljes szívvel nem tudom elfogadni, bár megköszönöm a válaszadást. Köszönöm.