SPALLER ENDRE (KDNP): Köszönöm szépen a választ, államtitkár úr. Jó tudni, hogy az Európai Fogyasztói Központ működik, és érdemes ezeket a számokat minél gyakrabban elmondani, hogy az emberek tudják, hogy van hova fordulni, ha esetleg ilyen típusú problémájuk akad. Tehát tízmilliós nagyságrendű az a kárigény, amit sikerült, ha jól hallottam, az Európai Fogyasztói Központnak rendezni. És ezekben a kérdésekben a magyar fogyasztók jártak jól, és az ő javukra sikerült ezt rendezni. Úgyhogy ezt jó lenne minél szélesebb körben propagálni, hogy az emberek öntudatosan ki tudjanak állni a saját jogaikért.

Az EU-elnökség is nagyon sikeres volt fogyasztóvédelmi szempontból - a magyar EU-elnökségről beszélek -, és örülök, hogy a kormány továbbmegy ezen az úton, és aktívan részt vesz az európai fogyasztóvédelmi politika alakításában.

Éppen ezért a választ köszönettel elfogadom. (Taps a kormánypártok soraiból.)

Előző Következő

Eleje Tartalom Homepage