BALCZÓ ZOLTÁN (MIÉP): Elnök Asszony! Köszönöm a szót. Tisztelt Képviselőtársak! Megerősíteni szeretném a Vincze László képviselő úr felszólalásában elhangzottakat. Ugyanis a hivatalnak nagyon fontos feladata a fogyasztóvédelem, és miközben természetesen tudomásul kell venni, hogy a piaci körülmények között működő gazdasági társaságok - például áramszolgáltatók - érthető ódon mindent megtesznek azért, hogy az általuk feleslegesnek ítélt költségeket lefaragják, ha ez viszont már a fogyasztói érdekeket erőteljesen sérti, akkor igen, itt valóban föl kell lépni.

Hadd mondjak egy példát, ami még ha egyedi, talán akkor is említésre méltó: a reggeli órákban megszűnik a villamoseneriga-szolgáltatás, negyedóra elteltével a fogyasztó felhívja a zöld számot, mert a körzeti kirendeltségek megszűntek - vagy egy központi számot -, és bejelenti, hogy tudnak-e arról, hogy áramkimaradás van. Igen, igen, most már tudunk róla, mert egy karbantartás, egy transzformátorcsere folyik előzetesen beütemezetten, ezért maradt ki. - Meg tudnák-e mondani, hogy meddig kell az áramkimaradásra számítani. - Több órás volt végül. - Sajnos, nem tudjuk megmondani, mert mi is csak most értesültünk arról, hogy ez a bizonyos transzformátorcsere, illetve karbantartás a mai napon lesz.

Nos, természetesen a píár nagyszerű dolog, nagyszerű dolog a neves személyiségekkel rendezett tenisztorna a liberalizáció jegyében, de talán a fogyasztókkal való ilyen típusú törődés, az előre beütemezett hosszabb áramkimaradás előzetes bejelentése, azt hiszem, szükséges lenne.

Köszönöm szépen a figyelmüket.

 

 

(11.10)

 

Előző Következő

Eleje Tartalom Homepage